Re: problem z dvd...

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 12:14:06 MET DST

EMPI napisał(a):
> a wiesz dokladnie jaki kodek? mam zainstalowany pakiet ale bede musial
> sprawdzic ktorego waznego kodeka tam brakuje (napewno jakis do dzwieku :)

Kodeki do odtwarzania DVD są instalowane razem z playerem, jeśli jest
inaczej to zmień playera.Poza tym to już NTG ale jak chcesz żebyśmy Ci
pomogli skoro nie napisałeś jaki masz odtwarzacz(może to tylko kwestia
zajrzenia do ustawień dźwięku??), jakie masz te kodeki(kodeki do DVD
instalowałeś oddzielnie czy jak?)

No a już bym się kompletnie dołamał tym postem jakby się okazało, że
wystarczy włączyć tylko odpowiedni strumień Audio

Tomaszek