Re: AHCI - poddaje sie.

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 23:34:07 MET DST

P.Florczuk vel PIT napisał(a):
> Jak w temacie , nie moge podniesc Windosy przez F6 i instalujac drv.
> Rowniez jak zainstaluje przez wymuszenie w Windozie i potem reset ze
> zmiana kontrolera w Biosie tez nic.
>
> Nie mam juz koncepcji.
>
> jakie jest wyjscie by to zadzialalo?
>
> Piotr
instalacja na nowo ? bo albo cos zle robisz, albo cos zle sie dzieje w
systemie. chyba instalacja zajmie cie mniej czasu niz te boje ? w biosie
wlaczasz sata2 a dysk ? ja sie ostatnio cholernie dziwilem czemu moj
system nie obsluguje sata 2 tylko sata 1 skoro plyta obsluguje,
sterowniki odpowiednie zainstalowane, system powinien obslugiwac, dysk
jest sata2 ? okazalo sie ze na dysku jest zworka ograniczajaca tryb do
sata1. po wyjeciu zworkki system zadzialal w sata2. moze i u ciebie jest
cos takiego w dysku. wlaczzasz sata 2 w biosie, a dysk ma to wylaczone ?