Re: PenDrive/FlashMemoryDisk w starszych Windowsach

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 23:28:07 MET DST

Kloqus napisał(a):
> Witam
>
> Planuje kupic PenDrive, ale zalezy mi, zeby dzialal w starszych Windowsach -
> tak powiedzmy od 95 w gore. Chodzi o to, ze chce miec mozliwosc przenoszenia
> danych pomiedzy kompami w szkole, pracy, swoim, kumpli itp. Na tych kompach
> najstarszy Win to wlasnie 95... Przejzalem archiwum grupy, poczytalem troche
> stron na ten temat, popytalem kumpli i oto co sie dowiedzialem:

ja odpowiem tylko na bardzo maly fragment twoich pytan. wlasciwie na
jedno. jezeli chodzi o pen kingston to prawdopodobni nie ma sie co
zastanawiac czy pojdzie na win 95 czy 98 tylko nalezy sie zastanowic,
czy w ogole pojdzie na starym usb 1.1 ! jezeli chodzi o te zwykla wersje
512 na 2 starych plytach, ktore nie oblugiwaly usb 2.0 ta pamiec w ogole
nie dzialala. tzn. system widzial pamiec, ale albo nie mozna bylo nic
zapisac, albo "zapisane" dane byly z bledami. kompletny misz masz sie
robil. systemem byl win 2k. jedna plyta byla solteka, druga chyba asusa.
poniewaz innej opcji nie bylo (wymiana komputera) trzeba bylo zakupic
karte na pci z portami usb 2.0. wtedy wszystko zadzialalo. niby w inst
pena jest napisane, ze jest kompatybilny z usb 1.1, ale ja prawde mowiac
nie wiem na czym ma polegac ta kompatybilnosc skoro nic nie zadzialalo.