Re: Co mi powiecie o p³ycie MS 6321 - 694D Pro >> Dual CPU

Autor: J.M.Oizo <NOSPAM>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 20:11:25 MET DST

U¿ytkownik " K" napisa³ w wiadomo¶ci

> ja bym bral ta plyte bez wahania, wersja czipsetu 694 ostatni w serii,
> stabilna, maniacy benchmarkow powiedza ze kibel bo ma wydajnosc nizsza od
> bx-
> a o 1,5%, ale za to mozesz asynchronicznie taktowac pamiec, wkladasz kosci
> jakie chcesz.... wg mnie super, zastanawiam sie jakby sie to sprawowalo
> przy
> dwoch C3 - 1ghz chlodzonych pasywnie. jeden procek obrabial by np. DVB i
> przez tv-outa puszczal sygnal, a drugi procek do serwera www, lub
> systemu...
> no chyba ze C3 nie pracuje w tandemie ;)

no i mam z nia pierwszy problem.
Zamontowa³em na niej 2 x PIII 933Mhz.
Oraz kosc ramu 256MB 133Mhz (pamiec ta dzia³a³a wczesniej na p³ycie z
chipsetem intel 815)
Patrzac na diody informacyjne p³yta zatrzymuje sie na testowaniu pamieci i
dalej nie idze. i dodatkowo co jakis czas pyka g³osniczek systemowy
(speaker)
Z manuala wynika ze " pamiec moze byc uszkodzona lub zle zamontowana" ale na
innej p³ycie dzia³a - a zle zamontowac raczej sie jej nie da.

Wydaje mi sie ze p³yta tej kosci pamieci nie rozpoznaje - a ja nie mam skad
za³atwic sobie jakiejs innej kosci taktowanej na 133Mhz.

A co wy byscie radzili mi zrobic????

a - po wyjeciu kosc ze slotu , speaker piszczy - tzn wydaje takie dzwieki
jak nie ma pamieci !!