Re: laptop TYLKO do pisania :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 17:49:53 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Atlantis
>A na GUI czy w trybie tekstowym? ;)

LOL. Oczywiście, że pod tekstową konsolą. (chociaż z drugiej partycji
dawało się uruchomić Windows 3.11)

>Sprawdzanie pisowni działało? ;)

A nie wiem, nigdy nie używałem. Natomiast działało w vimie (chulercia,
może w elvisie; nie pamiętam) kolorowanie składni, chociaż na
wyświetlaczu mono niewiele to dawało :-)

--
\------------------------/ This isn't an error message; I'm just \show-
| http://epsilon.eu.org/ |