Re: laptop TYLKO do pisania :)

Autor: epic <epic_at_USUN_konto.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:16:18 MET DST

Atlantis wrote:

> Tak się zastanawiam nad tym, jaki laptop za jak najmniejsze pieniądze
> może być użyteczny do pisania i tylko do pisania, tzn. np. dla studenta
> w bibliotece? ;) Rozważania na razie czysto teoretyczne, ale ile trzeba
> wydać minimalnie, jaki to ma być sprzęt i (chociaż tutaj już OT) co
> zainstalować, żeby na nim to chodziło płynnie. Jakiś Linux pewnie z mało
> wymagającym GUI i lekkim edytorem. Da się coś takiego zrobić? ;)

Ja tam używam w terenie do pisania palmtopa - Psiona 5MX: dosyć wygodna
klawiatura, długi czas pracy na zwykłych AA, epoc na "pokładzie" (Linuksa
też można zainstalować), małe rozmiary, cena 200-300zł;
nie wyobrażam sobie taszczyć laptopa, żeby po dwóch godzinach pracy na
bateriach, rozglądać się za gniazdkiem;

pzdr