Re: Procesor tylko dla Win98?

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 15:36:11 MET DST

Użytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisał w wiadomości >
Otrzymalem nastepujaca odpowiedz od pana Tomasza Jechny:

Mega rotfl. Ten gość co to sprzedaje to chyba jakiś max gigant. Ja myślałem
ze co zrobienia screenshota wystarczy paint ;) a koleś potrzebował Corela.
Może chciał ten obrazek poddac obróbce czy co ;)

Pozdrawiam

P.S. Niektórzy allegrowicze są lepsi w swoim pomysłach niż P. Tomasz :D

Ja ze swojej strony jako nagrode proponuje dla wystawiającego leżącą w
piwnicy i działającą płyte + k6350 na pewno chodzoi pod Win98 ;)