Re: Procesor tylko dla Win98?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 11:36:30 MET DST

Dnia Thu, 05 Oct 2006 21:37:54 +0200, Osadnik tak nawijal:

> http://allegro.pl/item132412942.html
> wg tej aukcji tak jest? Ma ktoś jakiś pomysł ile w tym prawdy? I
> dlaczego tak sie może dziać?

Kochani, nie bylbym soba, gdybym nie napisal do goscia maila.
Mail brzmial tak:
Dziendobry.
Prosze mi powiedziec, dlaczego pisze Pan, ze procesor nie dziala
pod winXP, jesli zrobil zrzut ekranu, a w oknie wyraznie stoi,
ze system jest XP, nawet SP2?

Otrzymalem nastepujaca odpowiedz od pana Tomasza Jechny:

Komentarze pozostawie Wam.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...