Re: Partycje - problem

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:47:06 MET DST

Dnia Fri, 6 Oct 2006 14:42:19 +0200, hill_thebill napisał(a):

> wejść do PM , kliknąć prawym przyciskiem na ową znikniętą partycję wybrać
> advanced - change drive letter, wpisać "E" bo tak miałeś przedtem, potem
> "Apply" i zrestartować - powinno grać. A Ku pamięci przed operacjami w PM
> rób defragmentacje dysku...

... a tak na marginesie doradzaczy poniżej to używam PM od dawna i jeżeli
się robi wszystko z głową to nie ma problemów jest to idealny program,
polecam również Acronis Disc Manager 10 był chyba ostatnio w PC Format...
te dwa programy wystarczają w zupełności...
pozdro

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."