Re: Partycje - problem

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:42:19 MET DST

Dnia Fri, 6 Oct 2006 10:16:45 +0200, Kubus napisał(a):

> Mam program partition magic 8 na winxp.
>
> Wczoraj chcialem sobie zwiekszyc wielkosc partycji C (kosztem E).
> Uzylem komendy resize partition.
> Podczas operacji zwiekszania partycji pojawil sie komunikat "error data" czy
> jakos tak i chyba byl komunikat ze operacja nie bedzie dokonczona - ale
> glowy nie dam ze tak brzmial komunikat.
> Kliknalem ok.
> Potem byl komunikat reboot computer.
> Zrobilem restart i .....
>
> ... po restarcie zobaczylem ze nie widze w windos commanderze partycji E.
>
> W pm8 widze natomiast tabelke a w niej:
> [...]

wejść do PM , kliknąć prawym przyciskiem na ową znikniętą partycję wybrać
advanced - change drive letter, wpisać "E" bo tak miałeś przedtem, potem
"Apply" i zrestartować - powinno grać. A Ku pamięci przed operacjami w PM
rób defragmentacje dysku...

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."