co się dzieje z kompem ?!

Autor: Dark <darim_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:11:13 MET DST

Witam,

Wczoraj mój mały synek (pod moją nieobecność) na zmianę
włączał i wyłączał
komputer przyciskiem uruchamiania w szybkim tempie.

W rezultacie po włączeniu po południu "wyskoczył" komunikat:
"CPU is unworkable or has been changed. Please recheck - CPU Soft
Menu".
i poniżej są 2 opcje do wyboru:
kontynuować - w nastepstwie czego normalnie ładuje sie system lub
przełączenie do BIOS-a.

Nie wiem co oznacza ten komunikat i jak go zlikwidowac by komputer
normalnie
sie "ładował"a nie chcę nieumiejętnie grzebac w BIOS-ie bo nie
czuję sie kompetentny

Proszę o podpowiedź

Dzięki z góry
Dark