Plyta , Pamiec , Chlodzenie Grafiki co wybrac ?

Autor: XXX <tygrysek2002_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:00:09 MET DST

Witam

Modernizuje komputerek i prosze o porade ktora plyte i pamiec wybrac
oraz jakie chlodzenie do GF 7950 GT

Procesor - Core 2 Duo 6400
Wentylator - Scythe Infinity
Grafika - GeForce 7950 GT Asus
Zasilacz - Tagan 380W (mam z starego zestawu )

Biore pod uwage tylko 2 plyty

ASUS P5W64 WS Professional i Asus P5W DH Deluxe ktora wybrac ? ( w
przyszlosci raczej doloze 2 grafike SLI)

a co do pamieci to niemam zbytnio faworyta musza byc przynajmniej 1 Ghz DDR2

PDP Patriot Dual ELK 2x 1GB DDR2 1 GHz lub Corsair Twin2X DDR2 2x 1GB
1066 MHz CL5-5-5-12 DHX Technology

Pozostaje chlodzenie grafiki , w obecnej chwili mam GF6800 pasywnie i
jestem wniebowziety z ciszy , czy jest jakies chlodzenie pasywne ktore
by pasowalo na 7950 GT ? lub inne alternatywne chlodzenie ktore bedzie
cicho pracowac

Pozdrawiam