Re: Pendrive - Samsung / Kingston

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 09:37:11 MET DST

QkamCoSieDzieje napisał(a):

> pewnosc, ze nie stracisz jakichs waznych danych.

Oj żebyś się nie zdziwił jakiegoś razu... BTW czy PQI daje gwarancję na
odzyskanie danych z zepsutego pena? Przypomina mi to dyskusje prowadzone
jakiś czas temu na pl.rec.foto.cyfrowa na temat wyższości kart flash
Sandiska nad Kingstonami. Ludzie narzekali że Kingstony się wysypują
itp., a Sandiski, Preteki i inne Leksary to w ogóle och i ach. Trochę
naiwniaków się na to skusiło, udział w/w marek w rynku się podniósł, no
i co się okazało? Że też się sypią. Statystyka się kłania :)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls