Re: problem z rozruchem

Autor: bailif <bailif_at_NO/SPAMgmail.com>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 09:24:44 MET DST

> Spróbuj do zasilania 24 piny - podłaczyć tylko 20 pin, i oczywiście
pozostaw
> zasilanie do kostki 4 pin (oddzielnej). Może oto chodzi.

tez nie, gdzies na idg przeczytalem ze koles mial ten problem, zapiol
mocniejszy zasilacz i poszlo, sproboje gdzies na miesci podpiac jakas
zasilke mocniejsza od mojej, ale zeby 480W tagana nie uciagnelo konfiguracji
z jedna grafika ? chyba ze chodzi o to ze na linii 4pin 12V zasilacz nie
potrafi uciagnac 2 rdzeni i system sie wylancza, nim zacznie wogole
diagnozowac bios

pozdro