Re: Zmiana sprzetu / Przeinstalowanie XP / Problemy

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 00:52:28 MET DST

Użytkownik "Arek" <ozerWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:5329.00000181.452583ef@newsgate.onet.pl...
> Zmieniłem w komputerze płyte główną, CPU, RAM i karte grafiki...No i
> musiałem przeinstalować Windozę (XP Pro SP1 ENG, po wgraniu SP2).
> System zainstalowałem w tym samym katalogu (C:\WINDOWS) - opcja
> wykasowania starego Windows, wymazując poprzednią wersje. Niestety nie
> mogłem zrobić backupu, bo stary Windows z nowym sprzętem już nie
> startował :(. I tu się pojawiły dwa problemy:
> 1. Mam "pustego" Outlooka i nie wiem jak odzyskać stare dane (wiadomości
> ze skrzynek odbiorczych Inbox, ustawienia, Sent Items, itd...itd....)
> [...]
[...]

Jeżeli nie formatowałeś dysku to foldery poprzednich użytkowników powinny
się zachować w "C:\Documents and Settings".
Nawet jeżeli "powtórzyłeś" nazwę użytkownika/uzytkowników to "nowy" windows
założył im nowe foldery z jakimś rozszerzeniem np. 000.
Np jeżeli nazwa uzytkownika była (i jest) Juzew to poprzedni folder tego
użytkownika powinien się zachować (C:\Documents and Settings\Juzew\) a
obecny może się nazywać (C:\Documents and Settings\Juzew.000\).
Jeżeli chodzi o Outlook Express to poszukaj tam np:
"C:\Documents and Settings\[nazwa użytkownika]\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{20434B8C-834D-4B87-8B2E-D76ABA7316EF}\Microsoft\Outlook
Express\".
Jeżeli chodzi o Microsoft Outlook to tam:
"C:\Documents and Settings\[nazwa użytkownika]\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Microsoft\Outlook".
A na marginesie to przypomina mi się niedawno usłyszane powiedzenie:
Ludzie dzielą się na dwie grupy:
1. tych co robią backup'y
2. tych co będą robić backup'y.
oraz stara prawda aby pliki poczty, folder Moje dokumenty, Ulubione itp.
przenosić na inną partycję.

--
pozdrawiam
karol