Zmiana sprzetu / Przeinstalowanie XP / Problemy

Autor: Arek <ozerWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 00:15:12 MET DST

Zmieniłem w komputerze płyte główną, CPU, RAM i karte grafiki...No i musiałem
przeinstalować Windozę (XP Pro SP1 ENG, po wgraniu SP2). System zainstalowałem
w tym samym katalogu (C:\WINDOWS) - opcja wykasowania starego Windows,
wymazując poprzednią wersje. Niestety nie mogłem zrobić backupu, bo stary
Windows z nowym sprzętem już nie startował :(.

I tu się pojawiły dwa problemy:

1. Mam "pustego" Outlooka i nie wiem jak odzyskać stare dane (wiadomości ze
skrzynek odbiorczych Inbox, ustawienia, Sent Items, itd...itd....)

Czy jest możliwość odzyskania tych danych ? Bo kurcze miałem tam dużo
potrzebnych informacji :(

2. Drugi problem - to samo co wyżej (tylko program The Bat). Bat mnie prosi o
jakiś plik z rozszerzeniem .tpk (czy coś takiego) tyle że w starym katalogu
(C:\P{rogram Files\The Bat!\) nie ma żadnego pliku z podanym rozszerzeniem... :
(

Ratujcie !!

Generalnie to pytanie na grupe pl.comp.mail, ale tam coś niewielki "ruch", a
szkoda, bo grupa ciekawa.

Arkadiusz Ozer,
ozer (at) onet . eu <- Europejczyk ;)
ozer0 (at) gazeta . pl