Re: Klawiatura rosyjska a word

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 20:53:42 MET DST

"manfred" napisał:

> czy jest możliwośc pisania w wordzie po rosyjsku

Tak

> a najlepiej jak by ta klawiatura była na pulpicie.

Tym na ekranie? Próbowałem, ale niewygodnie bo zlatuje mimo użycia przyssawek
;-) Pozostaje użycie Klawiatury wizualnej Microsoft (AFAIK w pakiecie MS
Office 2000 Premium) lub (jeśli piszesz dużo a układ ICUKENG jest nie do
opanowania) utworzenie własnego, "fonetycznego" układu klawiatury. Bo
poszukiwania klawiatury w sensie sprzętu z rosyjskimi nadrukami spełzły
ostatnio na niczym.

JoteR