Re: wygodna klawiatura dla programisty

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 12:07:48 MET DST

> Święta prawda. Też mam ten sam problem i mój Wujek też. Kiedy chodzę
> po giełdzie i widzę jak coraz trudniej kupić zwykła i normalną
> klawiaturę, zastanawiam się, czy nie kupić ze 30 sztuk aby przetrwać
> w przyszłości. Mój Wujek nadal używa klawiatury od IBM AT firmy
> Commodore. Wystarczyła przelotka z DIN na PS/2. Farciarz.

hehe, przypomina mi się kumpel używający jakiejś starej "Amstrad" i ważącej
chyba parę kilo :-) (w środku płyta metalowa na całej powierzchni)

> Ja mam nową paskudę ze zbędnymi klawiszami Windows obok spacji.

Wyrwij, zaklej, zaszpachluj, zamaluj :-)
Windowsy mi nie przeszkadzają (bo używam) ale parę razy już przeprowadzałem
taką amputację pałerslipłejkapów.

--
Azarien