Re: wygodna klawiatura dla programisty

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 16:32:08 MET DST

Wiktor S. wrote:

> Niestety, coraz trudniej dostać jest _zwykłą_ i _normalną_ klawiaturę.

Święta prawda. Też mam ten sam problem i mój Wujek też. Kiedy chodzę po
giełdzie i widzę jak coraz trudniej kupić zwykła i normalną klawiaturę,
zastanawiam się, czy nie kupić ze 30 sztuk aby przetrwać w przyszłości. Mój
Wujek nadal używa klawiatury od IBM AT firmy Commodore. Wystarczyła
przelotka z DIN na PS/2. Farciarz. Ja mam nową paskudę ze zbędnymi
klawiszami Windows obok spacji. W klawiaturze AT101 nie ma tych
'udogodnień'. Jak ktoś pisze bezwzrokowo i przyzwyczaił się do klasyka
AT101 to dodatkowe klawisze to makabra.

Zbyszek