Re: Testowanie macierzy RAID

Autor: Marek <niestety_at_nie.dziala.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 23:04:56 MET DST

pawelo_pl napisał(a):

> No jak dostałeś oprogramowanie wraz z kontrolerem do Raid - zainstaluj
> sobie i sprawdź - inna sprawa że w takim menagerze za przeproszeniem
> "g...." się wyświetla. I po za tym nie wiem co ci te testy dadzą.
> Acha jest to Raid sprzętowy bo w XP nie ma RAID1 to przy starcie kompa
> po odpowiednim naciśnięciu kombinacji klawiszy możesz wejść do biosu
> RAID. Acha z góry ostrzegam , że niektóre testy niszczą zawartość dysków
> - więc uważaj...

Masz całkowitą rację, że przy pomocy oprogramowania dołączonego do płyty
głównej zawierającej zintegrowany kontroler RAID, nic się nie uda zrobić
w zakresie testowania pracy tejże macierzy. Z tego powodu poszukuję
"zewnętrznego" oprogramowania, które umożliwiałoby testowanie/nadzór
pracy dysków twardych w RAID.

Marek