Re: Testowanie macierzy RAID

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 07:20:27 MET DST

Marek napisał(a):
> Proszę o informację w jaki sposób - jakim programem przeprowadzić test
> dwóch dysków SATA spiętych w macierz RAID (mirroring). Jest podejrzenie,
> że "macierz" jest powodem błędów w bazie danych (dbf). System operacyjny
> to Win XP Prof. program któremu baza się rozsypuje pracuje w sesji
> DOS-owej.
>
> Marek
No jak dostałeś oprogramowanie wraz z kontrolerem do Raid - zainstaluj
sobie i sprawdź - inna sprawa że w takim menagerze za przeproszeniem
"g...." się wyświetla. I po za tym nie wiem co ci te testy dadzą.
Acha jest to Raid sprzętowy bo w XP nie ma RAID1 to przy starcie kompa
po odpowiednim naciśnięciu kombinacji klawiszy możesz wejść do biosu
RAID. Acha z góry ostrzegam , że niektóre testy niszczą zawartość dysków
- więc uważaj...