Re: d-sub w notebooku -> DVI w telewizorze

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 20:11:29 MET DST

Mateusz Mirski wrote:
> Czy obraz wychodzący z takiej przejściówki będzie się różnił jakością
> w stosunku do wyjścia s-vhs z komputera, który takie posiada?

Ciężko powiedzieć, zależy to m.in. od jakości układów w takim notebooku (i
pokazanym przez Ciebie urządzeniu). Generalnie jest z tym mocno tak sobie,
szczególnie, jeśli podłączasz tv nie bezpośrednio przez s-video, a przez
przejściówkę na composite.

> Ma i takie było też moje pytanie w pierwszym poście. Czyli z kablem
> vga i przejściówką podłączoną do telewizora powinno dać radę. Znaczy
> przejściówka ze wszystkimi pinami działa w obie strony?

Tak, przynajmniej teoretycznie. W końcu ona nie konwertuje sygnałów.

k,