Re: d-sub w notebooku -> DVI w telewizorze

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 16:44:54 MET DST

KILu napisał(a):

> Pewnie zak, choć z ładną jakością obrazu się pożegnaj. Obraz progressive
> scan z PC -> dodany przeplot przez tą przejściówkę -> przeplot usunięty
> przez TV LCD. IMO przy jakimkolwiek ruchu będzie tragedia.

Czy obraz wychodzący z takiej przejściówki będzie się różnił jakością w
stosunku do wyjścia s-vhs z komputera, który takie posiada? To akurat do
innego telewizora byłoby wykorzystywane, takiego bez DVI i ze zwykłym
kineskopem.

> A ten TV nie ma wejścia DVI-I? Jeśli tak, to zwykła przejściówka zadziała.

Ma i takie było też moje pytanie w pierwszym poście. Czyli z kablem vga
i przejściówką podłączoną do telewizora powinno dać radę. Znaczy
przejściówka ze wszystkimi pinami działa w obie strony?

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski