K7S5A kolejny numer :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 14:53:21 MET DST

Cześć
Właściwie bez przekonania, ale zapytam: Płyta K7S5A ni z tego ni z owego
przestała "widzieć" sloty PCI. Miesiąc temu np. była w kompie czasowo
sieciówka wykorzystywana doraźnie do przesłania kilku filmów między
kompami. Teraz żadna z kilku kart PCI (sieciówki, grafika, modemy) nie są
wykrywane przez bios a co za tym idzie nie są widziane przez windowsa.
Poza tym płyta działa OK, obsługuje IDE, AGP, USB, pamięć...
Wyciągnąłem cały kram z puszki, odkurzyłem, zmierzyłem napięcia, odłączyłem
co tylko mogłem, wymieniłem 1 podejrzany nieco elektrolit i kicha, nic
lepiej.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł czy kasujemy płytkę? :)

--
Jacek