Re: Gigabyte GA-M51GM-S2G i problem z dzwiekiem

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 02:47:59 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eftphu$q5b$1@news.lublin.pl...
> Zlozylem kompa kolezance na takiej plycie:
> http://www.rekom.lublin.pl/product_info.php?cPath=7&products_id=2898
> i pomimo instalowania sterow z CD-ROM'u od producenta karta dzwiekowa jest
> nieaktywna (oczywiscie w BIOSie ustawiona na Enabled). Wie ktos co moze
> byc przyczyna?

Z Gigabytem jest taki problem że najpierw trzeba zainstalować sterowniki
Audio z dołączonej do płyty głównej, płyty CD. Mam też Gigabyta i jak
zginęły mi sterowniki Audio odpaliłem płytę i poszukałem tych sterowników
Obecnie mam sterowniki: Realtek Audio HD (może coś to pomoże), działa to
znakomicie dodatkowo zainstalował się "Sound Effect" dzięki niemu mogę
manipulować dźwiękiem (jest wiele opcji)

Jeszcze jest taka opcja przypisywania wejść do poszczególnych urządzeń
audio.

Jeśli to wszystko nie pomoże wtedy mogło dojść do uszkodzenia karty.