Re: Laptop o wydajności Athlona 1.7

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 00:31:20 MET DST

Dnia 4 Oct 2006 00:15:48 +0200, Gil napisał(a):

> Porównywane Intel Core duo z Duronem jest śmieszne.
a co ty niby robiles porownujac athlona z pentium m?
przecierz ten duron to jest najzwyklejszy athlon...

> Mi chodziło aby porównać Intel- Intel, Mobile - desktop przy tej samej pracy
> zegara. Albo bo Athlon Tourion - Athlon Xp
mobilne procesory przy tych samych czestotliwosciach co desktopowe zjadaja
swoje odpowiedniki na sniadanie, nie wiem jak sprawdzic wydajnosc tego
mojego z uwzglednieniem tylko jednego rdzenia bo nie znam sie na
benchmarkach, ale wez sobie sandre i porownaj sobie wyniki, pentium m 1,8
wedlug niej jest tylko troche wolniejszy niz stary p4 c 3ghz...

> Durona 1,4 miażdzy teraz właściwie każdy procesor sprzed 2 lat.
> Ale dałeś do pieca!
zdziwil bys sie.

--
stopczyk