Re: Laptop o wydajności Athlona 1.7

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 00:15:48 MET DST

 Moj core duo 1,7ghz w notebooku jest wydajniejszy niz moj desktopowy duron
> 1,4 z odblolkowanym cache i magistrala 200mhz (czyli 2,1ghz, odpowiednik
> nieistniejeacego chyba teroretycznego athlona 2800+ 3000+), a przy
> aplikacjach potrafiacych wykorzystac 2 procesory po prostu go miazdzy.
> Dzis sprawdzilem sobie to pakujac te same rzeczy rarem, na desktopie 2min
> 40s, a na notebooku 1min 5 sekund...
>
> --
> stopczyk

Porównywane Intel Core duo z Duronem jest śmieszne.
Mi chodziło aby porównać Intel- Intel, Mobile - desktop przy tej samej pracy
zegara. Albo bo Athlon Tourion - Athlon Xp
Durona 1,4 miażdzy teraz właściwie każdy procesor sprzed 2 lat.
Ale dałeś do pieca!