Re: Jak to jest z pamięciami ECC?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 15:27:27 MET DST

Dnia Mon, 02 Oct 2006 13:10:50 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Najczęściej tylko na płytach, które obsługują ECC. Są to
> bowiem w olbrzymiej większości przypadków buforowane ECC-R,
> a te musi obsługiwać kontroler pamięci oraz BIOS.

Dzięki Radek. Pogooglałem jeszcze i ludzie pisali dokładnie to co Ty
napisałeś - że ECC czasem ruszają na płytach bez ECC, ale jak jest ECC-R (a
takie pamięci kumpel kupił) to już nie ruszą jeżeli płyta nie obsługuje
takich pamięci. No nic... wtopił na allegro prawie 300zł... ale jego wina,
bo nie sprawdził o co biega. :)

--
Pozdrawiam,
Iluminat