Re: Gwarancja na pixele

Autor: Janusz <tonie_at_email.jest>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 21:35:38 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:efrhe2$mh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Najzabawniejsze jest to, że prawie wszyscy Ci, którzy się tak na zapas
> zamartwiają, że mogliby mieć jakiegoś bad pixla,
> mają zamiar uzywac monitor głownie do gier i filmów :))).

Hmm, do gier i filmow bym bral jakies tanie TN (jak by bylo fajnie, gdybym
mial na to czas...), komputera uzywam do pracy, moj kineskopowy CTX powoli
odchodzi w niebyt :( i stad pytanie - chce kupic cos dobrego, niekoniecznie
taniego, co posluzy przez nastepne 10 lat :)

A, i jeszcze pytanko - w jakim czasie po zakupie moga pojawic sie bad
pixel'e ? do miesiaca? tygodnia?

Pozdr.
Janusz