Re: wygodna klawiatura dla programisty

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 16:40:32 MET DST

KILu wrote:

> Ale chyba nie chcesz na niej pisac? na sie nadaje do obslugi jakiegos
> serwerka w zakurzonym pomieszczeniu, ale nie do codziennej pracy.

Mój pokój zdecydowanie kwalifikuje si? do zakurzonego pomieszczenia.
Sprz?tam 2 razy do roku (przed Wielkanoc? i przed Bo?ym Narodzeniem).
Ta klawiatura nie ma szparek przez co jest ?atwa w utrzymaniu. W mojej
obecnej siedzi troch? napojów i herbaty oraz troch? prze?utego i
pokruszonego jedzenia. Jak zacznie gni? mo?e zacz?? ?mierdzie?.

Ale najbardziej mi si? podoba to, ?e jest p?aska i przylepia si? do pod?o?a.
Jak wal? w obecn? to troch? drga i si? ugina co daje nieprzyjemny d?wi?k i
brak poczucia stabilno?ci.

Zbyszek