Re: Flash biosu martwej karty graficznej

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 16:41:46 MET DST

*KW* napisał(a):

> Na moje oko: weź inną MB, która
> przy dwóch kartach grafiki wystartuje
> z tej żądanej.

Póki co jest tak, że próbowałem na innej płycie (jakić ECS P-cośtam) i
przy obsadzie VGA na AGP + na PCI reultat taki sam jak u mnie, z tym że
bez pikania w systemowym głośniczku.
Ale jest pewien postęp. Leadtek odpisał na mojego maila i chce znać nr
seryjny grafy (ciekawe po co). EPOX też odpisał, że post code 25 oznacza
  "Change vga card". No to się dużo dowiedziałem od EPOX-a.

--
Slaw