Re: SB Audigy vs SB Live + KX

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 15:11:31 MET DST

Zbyszek napisał(a):

> i na końcu Audigy1. Kolejna sprawa to kodek. Najlepsze robi Burr-Brown (BB)
> (obecnie Texas Instruments), AKM i Cirrus Logic (dawniej Crystal). Reszta
> to badziew. Sprawdź na tych kartach co masz jaki zamontowali kodek. To taka
> mała, z reguły kwadratowa kosteczka. Często dobry kodek może poprawić

Tylko jak to cholerstwo znaleźć na zdjęciach publikowanych w Allegro?

> Nie patrz na testy. Wierz własnym uszom. Prawda jest taka, że aby mieć

Żeby uwierzyć uszom trzeba najpierw posłuchać tego co oferuje konkretny
model (czy nawet konkretny egzemplarz). Niestety nie mam takiej
możliwości, pozostaje mi więc zdać się na opinie innych oraz na testy :(

> nie gadam przez skype. Na koniec wyłącz korektor graficzny w swoim
> odtwarzaczu i w sterownikach karty.

Ja też nie rozumiem ludzi którzy jednym ruchem suwaka niweczą
wielomiesięczne wysiłki realizatora dźwięku ;)
Dzięki za cenne uwagi.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls