Re: ASUS A8N-VM problem z wyświetlaniem grafiki 3D

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 16:08:02 MET DST

ccangur wrote:

> Witam wszystkich
> złożyłem nowy komputer:
> Asus A8N-VM (BIOS 03/15/2006)
> Athlon 64 3000+ s.939
> Corsair 2x256 MB PC400 CL2.5 Value (VS512MB400)
> Modecom MC-300ATX 2.0 PFC
> Problemem jest złe wyświetlanie grafiki np:
> - wygaszacz ekranu kwiatek 3W (widać połowe ekranu / na jednej
> połowie grafike składającą się z wielokontów, na drugiej ten sam
> obraz w powiekszeniu)
> jak wyłącze renderowanie obraz w wygaszaczu jest ok
> - jak uruchomie narzedzie diagnostyczne DirectX efekty są podobne,
> [...]

Jeśli używasz obecnego oficjalnego sterownika grafiki ze strony nvidii, w
wersji 91.47 to jest on rozwalony jeśli chodzi o grafikę 3D. U mnie nawet
gry 3D nie chciały wystartować. Ja w tej chwili jadę na najnowszych betach
92.91 gdzie problem 3D został naprawiony. Są do pobrania tu:
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.html
Jeśli nie lubisz instalować czegokolwiek z nazwą beta, to jest na stronie
nvidii archiwum ze starszymi sterownikami.

Mój sprzęt:
Asus A8N-VM CSM 1.01 (geforce 6150/430) bios beta 1002
Athlon64 3000+ s939 Venice E6
GoodRAM 2x256MiB PC3200 400MHz CL2.5, Nanya 2x256MiB PC3200 400MHz CL3 (w
sumie 1GB w 4 kościach)
Modecom MC-350ATX 2.0 PFC
XP Pro SP2, najnowszy dx9c z Sierpnia 2006

PS. Jak tylko przeloguję się na windowsy to sprawdzę Kwiatek 3W u siebie.
Ale w grach wszystko mi działa OpenGL/Direct3D więc pewnie i kwiatek
ruszy :-). dxdiag działa mi dobrze, bez problemów.

Zbyszek