ASUS A8N-VM problem z wyświetlaniem grafiki 3D

Autor: ccangur <ccangur_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 07:36:43 MET DST

Witam wszystkich
 złożyłem nowy komputer:
 Asus A8N-VM (BIOS 03/15/2006)
 Athlon 64 3000+ s.939
Corsair 2x256 MB PC400 CL2.5 Value (VS512MB400)
Modecom MC-300ATX 2.0 PFC
Problemem jest złe wyświetlanie grafiki np:
- wygaszacz ekranu kwiatek 3W (widać połowe ekranu / na jednej
połowie grafike składającą się z wielokontów, na drugiej ten sam
obraz w powiekszeniu)
 jak wyłącze renderowanie obraz w wygaszaczu jest ok
- jak uruchomie narzedzie diagnostyczne DirectX efekty są podobne,
jak wyłącze Direct3D wyświetlany obraz w modułe DirectDraw jest ok

kilkakrotnie instalowałem system (xp professional, xp home sp1, + sp2)
 z róznymi wersjami directx_9.0c, directx_8
instalowałem najnowsze stery ze strony ASUSA, zmieniłem zasilacz na
350, przekładałem pamięć, aktualizowałem bios na najnowszyi
wracałem na stary, system instalowałem na 2 różnych dyskach bez
zapory i programy antywirusowego.
 brak już mi pomysłów co robić dalej i prosze o pomoc