Re: leadtek TV 2000 expert - nie mogę zainstalować sterowników :(

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 08:34:53 MET DST

> Nieee, system W2k, prawa administratora, instaluje się oprogramowanie,
> restartuję komputer, system znajduje kartę, próbuje zainstalować sterownik
> i wywala komunikat " nieudana instalacja sterownika (czy jakoś tak),
> odmowa dostępu"
> Ręczna instalacja najświeższej wersji sterowników daje dokładnie taki sam
> obrazek.
> ?
teraz to już tylko przykład jak jest u mnie z kartą tv:
jeżeli zamontuje ją od razu na kompie nie mogę jej zainstalować
u mnie (nie wiem czy to jakaś reguła)
pomogło wyłączenie w biosie karty dźwiękowej - zaninstalowanie TV i
włączenie w biosie karty dźwiękowej

- trochę to karkołomne ale u mnie działa :):):)

pozdrawiam