Re: Sterownik SATA

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 22:00:41 MET DST

Kris napisał(a):
> Witam,
>
> Chciałbym podłączyć do płyty Asus P4P800 dysk SATA.
> Słyszałem, że potrzebny jest do tego sterownik SATA dla WinXP.
> Czy to prawda i skąd ewentualnie wziąć taki sterownik?
> Za pomoc z góry dzięki.
Sprawdź jaki to jest kontroler (dobrze to nazywam?), jeśli to Silicon
Image - Bedzie potrzebny,.
Znalexc możesz go na stronie producenta kontrolera lub płyty głównej.
jeśli nadal by było coś nie tak z tym sterownikiem a jesteś pewny ze
wszystko ok,skontaktuj sie ze sprzedawca płyty ;)

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.