Re: Sterownik SATA

Autor: [ Sajgon ] <_at_>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 23:41:17 MET DST

> Chciałbym podłączyć do płyty Asus P4P800 dysk SATA.
> Słyszałem, że potrzebny jest do tego sterownik SATA dla WinXP.
> Czy to prawda i skąd ewentualnie wziąć taki sterownik?

Nie jest potrzebny zaden sterownik.

Link do strony producenta odnosnie chipsetu :
http://www.asus.com.tw/products4.aspx?modelmenu=2&model=180&l1=3&l2=12&l3=31

Chipset ICH5R Intela jest zgodny z Windowsem XP. Podczas instalacji
instalator nie bedzie cie prosił o zadne sterowniki na dyskietce. Windows
sam wykryje kontrolery sata oraz podlaczone do niego dyski.

Jak juz zainstalujesz Windowsa pamietaj tylko o zainstalowaniu INF Update
Utility

Link do INF Update Utility [INFINST_AUTOL.EXE] :
http://skocz.pl/cbsx

Link do opisu:
http://downloadcenter.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?DwnldID=11454

--