Re: co lepsze RTL8139 czy nvidia

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 16:29:08 MET DST

Dnia Sun, 01 Oct 2006 15:26:59 +0200, Michal Bien tak nawijal:

> Nic o tym nie napisal, a lacze MSK to jest IMHO typowo domowe
> i nie nadaje sie do zastosowan biznesowych. Sluchalem troche ludzi
> majacych lacza od MSK i klna na nie ze wzgledu na awaryjnosc, przytykanie
> sie i lagi - strasznie klna ;>

O, tego nie wiedzialem.

> Idea fajna, tylko kosztowna i czasami to przerost formy nad trescia,
> tak jak chociazby z wydzielonymi kartami do obliczen fizyki w grach 3D.
> Zysk w stosunku do ceny nie warty swieczki, to juz lepiej dozbroic peceta
> w mocny CPU i zyska wszystko. Tak samo w tej sytucji: zakladam ze to typowy
> desktop, na ktorym uzytkownik koncowy gmerajacy od czasu do czasu w
> internecie + sciagajacy rozne "dobra" jak to czestro bywa nie bedzie
> stawial zyliona VLANow.

Czy ja wiem... aktualnie pracuje na dwoch kompach (jeden to serwerowy
2x p3-500MHz, wszystko na 'dedykowanych prockach') oraz na laptopiku
1.7GHz tecra. Moze jesli chodzi o szybkosc kodowania video do mpeg'u,
to tecra nieco przewyzsza serwerka, ale sciagniecie sprawdzanie antywirem
50MB'owego maila zawsze powoduje mocne zmniejszenie sie plynnosci pracy.
Ramu giga, dysku w cholere, a jednak czuc mocno.
Na starym p3 w ogole nawet nie zauwazam, ze cokolwiek sie dzieje.
Wiem, ze kiedy bede wymienial tego p3 na cos innego, to napewno bede sie
kierowal podobnymi zalozeniami w konstruowaniu.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...