Re: Dziwne zachowanie komputera

Autor: <jarekexe_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 13:21:39 MET DST

Pawel napisał(a):

> =============================================
> 75 stopni CPU to troche nie za duzo?

Hmmm... faktycznie coś mi się pokręciło... Faktycznie się mocno
przegrzewa. Niedawno miałem z tym problem ale po wymianie silikony na
procesor wszystko wróciło do normy. Po włączeniu CPU ma
temperaturę ~55 stopni ale już po 2-3 minutach wskakuje na 80-83
stopnie [nawet w setupie biosa widać jak rośnie z sekundy na
sekundę].

Wiatrak miał ~2200 orbotów na minutę. Dodałem drugi to wskoczyło
na 3000-3200 [nie wiem jak on to mierzy w przypadku dwóch - sumuje
albo jakąś średnią podaje] ale temperatura nie spadała.
Próbowałem zdejmować i zakładać obudowę i nic.

Czy może to być wina przegrzanego procka?