Re: Asus M2n-e i sata ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 00:08:07 MET DST

Luke napisał(a):
> witam
> podpialem sie w innym watku, ale lepiej zapytac sie wprost.
> mam taka plytke jak w temacie. w opisie plyty jest wyraznie napisane, ze
> obsluguje sata 3Gb/s czyli sata II ? jezeli tak, to u mnie wystepuje

sam sobie odpowiem, lepiej to niz kanselowac posta, moze sie komus
przyda. seagate w dyskach sataII domyslnie ogranicza prace dysku do
trybu sata I. po wyjeciu zworki jest sataII. powinni dawac opis tej
zworki na dysku, a nie na swojej stronie, a ja sie zastanawialem po co
ona jest :)zworka nie strona :)