Re: Dlaczego w trybia AHCI wiesza sie przy starcie Win XP?

Autor: P.Florczuk vel PIT <piotrflo_at_hot.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 00:05:16 MET DST

tylko trzeba powrzucac jeszcze raz.

Witam,
Mam prosbe system jednak nie poszedl, nadal bylo ustawione na IDE a nie
na HCSI. Czy mozesz mi powiedziec krok po kroku mniej wiecej jak zrobic
to poprzez naprawe systemu? Czy potrzebuje dyskietke z jakimis drv do
tego?Z plyta nic nie bylo. I nie wiem wlasciwie czego mam szukac.

Prosba o wsparcie,
Jak to ugryzc,

pozdro
Piotr