Re: Procesor i plyta do nowego komputera

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 21:07:15 MET DST

Dnia Sat, 30 Sep 2006 19:29:11 +0200, Jacek M napisał(a):

> W zwiazku z tym mam pytania do znawcow tematu:
> 1. Czy kupno teraz ma sens czy sa jakies nowosci o ktorych nie wiem a ktore
> maja wejsc lada dzien (chodzi mi tutaj o plyte glowna).

nie ma żadnych godnych uwagi nowości w najbliższym terminie, no chyba że
nForce 590SLI, ale na takich płytach zbytnio sie nie podkręci, za to
oficjalnie obsługują SLI

> 2. Slyszalem o nowej wersji procesora ktora miala wejsc na rynek juz bez
> bledow, czy jest juz dostepna? A jesli nie to kiedy bedzie i czy poprawki
> beda uwzglednione tez w tanszych procesorach takich jak E6300?

większość błędów już została poprawiona w obecnie produkowanych
procesorach. Mam wersję z 25 tygodnia, czyli teoretycznie jeszcze
zawierającą błedy (a może juz nie - kto to wie - to tajemnica intela), ale
nie zauważyłem absolutnie żadnych błędów czy zwieszek

> 3. Na jakims forum czytalem o nowej wersji powyzszej plyty, (ktora obsluguje
> wyzsze napiecia), czy to prawda i czy jest juz dostepna? (na stronie
> producenta nie widze, nic nowego).

wyższe napiecie MCH czyli na kontroler pamięci z 1.65 na 1.85V, ale to nie
w tym modelu asusa.

> Pozdrawiam
> Jacek

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam