Procesor i plyta do nowego komputera

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 19:29:11 MET DST

Witam,

Zamierzam w najblizszym czasie kupic procesor Core 2 Duo E6300 wraz z plyta
Asus P5B Deluxe.

W zwiazku z tym mam pytania do znawcow tematu:
1. Czy kupno teraz ma sens czy sa jakies nowosci o ktorych nie wiem a ktore
maja wejsc lada dzien (chodzi mi tutaj o plyte glowna).
2. Slyszalem o nowej wersji procesora ktora miala wejsc na rynek juz bez
bledow, czy jest juz dostepna? A jesli nie to kiedy bedzie i czy poprawki
beda uwzglednione tez w tanszych procesorach takich jak E6300?
3. Na jakims forum czytalem o nowej wersji powyzszej plyty, (ktora obsluguje
wyzsze napiecia), czy to prawda i czy jest juz dostepna? (na stronie
producenta nie widze, nic nowego).

Pozdrawiam
Jacek