Re: nagrywarka - kto robi dobre/złe?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 20:48:08 MET DST

> Nie mam pojecia gdzie wyczytales ze pioneer i nec to zle nagrywarki. Wlasnie
> czolowka to Plextor, Benq (modele oprocz 1670), nec i pioneer. Reszte spokojnie
> mozesz sobie darowac
>
> --
> Pozdrawiam | Krzysiek

Problem z tym, że do końca nigdy nie wiadomo, kto teraz robi najlesze nagrywarki.
Jak kiedyś kupiłem BenQ 1640 bo akurat "były" i do tego tanie a ja się nie
znałem to wziąłem.
Teraz piszą, że BenQ 1640 to wzór nagrywarek (moim zdaniem to przesada).
A kto słyszał coś dobrego o nagrywarkach BENQ sprzed czasu modelu 1640?
To była firma tania dla mało wymagających użytkowników.
Samsungi nie cieszą się dobrą opinią, ale ja widziałem w trakcie pracy i
wyrózniał sie bardzo dobrą, cichą pracą, kulturalnym wysuwaniem tacki, bez
trzepnięć. Tak, że mechanizm mi się podobał - ale to akurat może byc najmniej ważne.