Re: Laptop HP czy Toshiba

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 20:37:55 MET DST

> Nie ma prawa nie być części. Serwis ma własny magazyn części o wartości
> ponad miliona euro jak sami stwierdzili kiedyś w wywiadzie
>
> Poza tym poczytaj sobie forum CRN. Wielu resellerów dało sobie spokój ze
> sprzedażą Acera bo już mieli dość awantur z klientami
> --
> Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl

Masz rację - nie prawa nie być części. Ale twój Acer też juz padł? Bo moj trzyma
się bardzo dzielnie. O czym myślisz teraz? Ja jestem dość pozytywnie zaskoczony
ofertą HP. Fajne ceny za dość dobrze wyposażone notebooki. Jak ponad rok temu
kupowałem Acera to była przepaść w wydajności za cene między HP a Acerem a teraz
już nie.