BIOS - dziwna sprawa

Autor: Pawelcio <pawel.h_at_.usun.to.chello.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 16:55:25 MET DST

Witajcie
Zupgradeowałem dzisiaj BIOS na płycie DFI nForce4 Ultra II M2 (AM2) do
nanowszej wersji.
Upgrade przebiegło pomyślnie, niby wszystko jest ok, ale teraz po wejściu do
BIOSu, do sekcji monitorowanie tempreatury itp. Bios po chwili się wiesza i
nie reaguje na żaden klawisz (poza RESET'em).
Po tym zupgradeowałem jeszce raz do starszej wersji i jest to samo, wróciłem
do najnowszej i nadal to samo..po kilku-kilkunastu sekundach bios wiesza się
w tej sekcji.
Dodam, że wczesnie, na oryginalnym biosie tego nie było.
Co to może oznaczać ??