Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 16:35:54 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Heh sam chciałbym mieć taką skrzyneczkę ;-).

:-)

> Chodziło mi o Celerony,
> Athlony, starsze Pentiumy itd.

W tamtym tygodniu zamawiałem dwa Fortrony na wymianę Codegena i
Megabajta, które strzeliły właśnie w starszych zestawach. Żaden nie był
podkręcany, w jednym Duron 750 MHz a w drugim 1800 MHz. W przypadku
pierwszym Codegen zabrał ze sobą kartę graficzną (GF 2MX), Megabajt na
szczęście zginął samotnie. Obydwa zasilacze miały etykietkę z napisem
"350W". Biorąc pod uwagę te i wcześniejsze przypadki sobie ani dobremu
znajomemu nigdy bym nie złożył nawet takiego zestawu opierając go na
nadmuchiwanych zasilaczach. Jak to ktoś kiedyś powiedział, nie stać mnie
na rzeczy tanie.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: