Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 11:12:24 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:efl9k1$r1m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Szczerze mówiąc biorąc pod uwagę moje doświadczenia z tanimi zasilaczami
> nie chce mi się w to zbytnio wierzyć, ale nie będę się kłócił.

Ja swój sprzęt znam. Z tym że chodzi o komputery z procesorem do około 2
GHz, czyli nie najnowsze, i nie przeznaczone do grania tylko do biura. Może
obecnie robi się wyjątkowo badziewne zasilacze, nie wiem, ale sądzę że
problem z padającymi zasilaczami wynika głównie z niedopasowania
rzeczywistej mocy zasilacza do wielkości obciążenia, z jakim musi pracować,
a nie stąd, że on "musi paść" bo ma w nazwie FEEL czy jakiś inny mało znany
znaczek.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/