problem z asrock

Autor: leo <lala_at_lalalala.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 11:15:08 MET DST

Witam mam problem, wczoraj bylo wszystko ok, a dzis rano jak chailem wlaczyc
kompa najpeirw winda zaczela robic scandisk w ktoego trakcie zisla, po
zresetowaniu komputer w ogole nie chce wchodzic w sekwencje wyszukiwania
systemu

pokazuje ekran grafiki, pozniej liczy ram wylicza dyski i tu sie zatrzymuje.
jesli to pomoze po prawej w rogu wyswietla kody i tam zatrzymuje sie cyfra
92.

nie mozna tez przejsc do biosu, ani recznie wskazac naped do bootowania :(
pokazuje ze ma wejsci i kicha zamarza. (dysk odlaczalem nagrywarki na razie
nie probowalem)

jak wroce do domq mam w planie przeczyscic izopropylem wszystkie zlacza, czy
ktos spotkal sie z podobnym problemem??
jakas nadzieja?

plyta to k7s8x bios chyba 1.90

--