Flash biosu martwej karty graficznej

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 23:04:12 MET DST

Wpadł mi w ręce martwy GF6600 TD produkcji Leadteka na AGP. Według
relacji poprzedniego właściciela próbował on udoskonalić kartę
podmieniając jej bios, jednak nie wiem na jaki. Rezultat jest taki, że
karteluszka po odpaleniu kompa kręci wentylem, ale nie daje sygnału na
monitor, płyta główna Epox 8RDA3i wiesza się na kodzie 25 (wyświetlacz
LED na płycie taki pokazuje, instrukcja nie zna takiego kodu) i piszczy
na zmianę wsokim i niskim tonem. Próbowałem pobudzić tego GF-a do życia
poprzez odpalenie komputera na karcie PCI jako "Initialize display
first", ale płyta tego nie łyka i dalej trenuje swoje. Trafiłem na
informacje, że można tak spróbować, ale zadziała to na karcie graficznej
na ISA i płyta główna musi mieć AGPx8.
Czy to zadziała? Spotkał się może ktoś z podobnym problemem?

--
Slaw